ائتلاف پیشکسوتان استقلال علیه هلدینگ خلیج فارس| سهم بیشتری می‌خواهیم پیوس: سال‌هاست فوتبال پاک در ایران وجود ندارد! باشگاه پیکان: برای میزبانی در ورزشگاه پاس قوامین مشکل نداریم قهرمانی تکواندوکاران ایران در آسیا اختلاف ۵۰ هزار دلاری اوسمار و پرسپولیس حجازی: نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود طلای تورنمنت قزاقستان بر گردن بوکسور مشهدی اخراج زاهدی در ژاپن + فیلم بارگشت صالح حردانی و روزبه چشمی به ترکیب استقلال ملی پوش بسکتبال ایران در راه فرانسه تلاش استقلال برای بخشش هاشمی‌نسب درخشش دوچرخه سواران استان در مسابقات قهرمانی کشور استارت رسمی حسن یزدانی برای المپیک + عکس شهباززاده استقلال را نقره داغ کرد پاداش برد فولاد، در جیب استقلالی‌ها بونجاح در راه لیگ عربستان درویش تحت فشار ستاره های پرسپولیس واگذاری سهام تراکتور چقدر جدی است؟ استقبال استقلال و پرسپولیس از سقف بودجه باشگاه ها سرگیجه اوسمار از وضعیت بیرانوند و صادقی
سرخط خبرها

نیمکت نشینی پوستر تبلیغاتی استقلال قبل از دربی| ارسلان به سمت در‌های خروجی؟

  • کد خبر: ۲۰۰۳۳۷
  • ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶
نیمکت نشینی پوستر تبلیغاتی استقلال قبل از دربی| ارسلان به سمت در‌های خروجی؟
درحالی که باشگاه استقلال با انتشار پوستری قبل از دربی منقش به چهره ارسلان مطهری سعی در بالابردن روحیه تیمی داشت، اما این بازیکن حتی یک دقیقه هم در دربی ۱۰۲ بازی نکرد!

گروه ورزش|شهرآرانیوز، باشگاه استقلال قبل از دربی از پوستری رو نمایی کرد که روی آن تصویر ارسلان مطهری قرار داشت.

این اقدام باشگاه استقلال در ظاهر نشان می‌داد که جواد نکونام قصد دارد از بازیکنی که تا قبل از دربی ۱۰۲ دروازه پرسپولیس را ۴ بار باز کرده، بازی بگیرد، اما تمام این اقدامات فقط نوعی تبلیغات بود، چون ارسلان مطهری حتی یک دقیقه هم در ترکیب تیمش به میدان نرفت.

این وضعیت مطهری البته نا آشنا نیست و مهاجم استقلال در ۶ بازی اخیر تیمش نیز همین وضعیت را داشته و حتی یک دقیقه هم بازی نکرده است.

حال اینکه چرا نکونام از ارسلان مطهری بازی نمی‌گیرد و این مهاجم را تبدیل به یک نیمکت نشین محض کرده سوالی است فنی که سرمربی استقلال باید پاسخ آن را به افکار عمومی بدهد، اما اینکه باشگاه استقلال این چنین تبلیغ بازیکنی را می‌کند که حتی قرار نیست در دربی به میدان برود، خود نیز در نوع خود تصمیم عجیبی است.


به هرحال بعید است با شرایط موجود ارسلان مطهری را در نیم فصل دوم در استقلال ببینیم. این بازیکن نیز برای جدایی درحال مذاکره با برخی باشگاه‌ها است و قصد دارد از استقلال جدا شود البته مطهری قصد دارد تمام مطالباتش از باشگاه استقلال را دریافت کند و با توافق مالی جدا شود که باید دید مدیران استقلال آیا موفق به انجام این کار خواهند شد یا خیر؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->